lauantai 8. lokakuuta 2011

Tunnustus

Kiitoksia Anelialle ja Netalle, joilta saatiin tunnustus!

Tunnuksen saaneen pitää;
- Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Sofin tunnustuksia
1. Rakastan uimista!
2. Tykkään matkustella ja olen aina valmis lähtemään reissaamaan.
3. Olen nopea oppimaan temppuja.
4. Minulla on valikoiva kuulo, en halua tulla luokse kun minua kutsutaan.
5. Meidän kodin lähellä asuu hirveästi jäniksiä, joita haluaisin kovasti jahdata, mutta kun on nuo himputin hihnat ja piha-aidat usein tiellä...
6. Parhaita kavereitani ovat Luna ja Nella sekä cotton-neidit Venla ja Helmi
7. Minulla on paljon leluja, joita myös rikon melko tasaiseen tahtiin...
8. Minusta tulee aivan pian isosisko!
Jaan tunnustuksen seuraaville koirablogeille:
Ee ja Ässä
Aatula

Ja siitä pääsevät sitten muutkin tunnustamaan.

1 kommentti:

  1. Juu, vastattu on ja kovasti tunnusteltu ;)

    Kiitos kunniasta olla blogikamusi. Jatketaan kivoilla jutuilla...

    VastaaPoista

Iso kiitos kommentista! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittämisen pitäisi auttaa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...